sobota, 4 lipca 2015

Rozdział 11 - 2 Częśc - Na prawdę mnie kochałaś ?

 KOLEJNY ROZDZIAŁ GDY POJAWI SIE 5 KOMENTARZY
Kto to może być o tej porze - powiedział Niall po czym podał mi swoją koszulkę którą ubrałam i usiadłam na łóżku.
Wanessa - powiedział Niall gdy otworzył drzwi a w drzwiach stanął jakiś chłopak ale nie mogłam dobrze zobaczyć
Idę - powiedziałam po czym wstałam z łóżka i podeszłam do drzwi w których stał Francuzik
Waaaanesssaa - powiedział Francuzik po czym mnie przytulił
Niall to jest ..- powiedziałam
Znam go - odpowiedział nie dając mi skończyć
Wejdź - powiedział Niall po czym chłopak wszedł do pokoju siadając na pufie
Co ty tutaj robisz ?- zapytałam sie jego siadając na łóżku koło Nialla który objął mnie w pasie
Wow nie wiedziałem że jesteście razem ale ciiii - powiedział Francuzik ze swoim charakterystycznym akcentem
Bo my nie jesteśmy razem - odpowiedział prosto z mostu Niall przez co mój uśmiech lekko zmalał co oczywiście zobaczył mój przyjaciel bo od razu spuścił wzrok na ziemię
Okej - odpowiedział wzdychając
A co ja tu robię - zapytał sie sam siebie
Imprezuję - powiedział podnosząc ręce do góry i machając nimi ludziom z kona po mimo że nikt jego nie widzi.
Okej - odpowiedziałam i wstałam idąc do łazienki
Co wy na to żeby iść na jakąś imprezkę ?- zapytał sie nas Francuzik gdy wróciłam z łazienki w której zrobiłam siusiu
Okej - powiedziałam równocześnie z Niallem
Nie - powiedział równocześnie ze mną
To jak w końcu ?- zapytał sie znowu mój przyjaciel
Idziemy na imprezę - odpowiedziałam
A kto powiedział że ja idę ?- zapytał sie Niall
Jak nie chcesz nie idź - odpowiedziałam wzruszając ramionami
Okej masz racje będę sie na pewno nudził więc pójdę sobie do sąsiadki która mieszka obok - powiedział Niall gdy wyciągałam ubrania z torby.
Okej - odpowiedziałam po czym poszłam do łazienki  w której wzięłam szybki prysznic i ubrałam sie w kremową bluzkę na cienkich ramiączkach do tego szorty z cekinami
a do tego czarną marynarkę i kremowe trampki. Zrobiłam mocny kontur oczu po czym wyszłam z łazienki pryskając sie jedynie perfumami.
Idziesz z nami ?- zapytałam sie jego chowając kasę i telefon do spodenek
Nie - odpowiedział Niall nawet na  mnie nie patrząc tylko spoglądając w swój telefon
Okej to na razie - powiedziałam po czym razem z Francuzikiem wyszłam z naszego pokoju.
*** POV NIALL ***
Wyszła razem z nim i co ja będę sam robił ? Ale ze mnie ciota mogłem jechać z nimi. Skierowałem sie do łazienki w której sie przyszykowałem na imprezkę i chowając fajki oraz telefon i portfel do kurtki wyszedłem z pokoju zamykając go i oddając klucze recepcjonistce. Zamówiłem taksówkę po czym podałem adres klubu do którego ta dwójka miała zamiar sie wybrać.


*** POV WANESSA ***

Razem z moim przyjacielem weszliśmy do klubu od razu kierując sie do baru.
Co zamawiamy ?- zapytał sie mnie próbując przekrzyczeć muzykę
Coś mocnego - krzyknęłam do barmana a za razem do swojego przyjaciela, po chwili przed moimi oczami wylądował kolorowy drink którego wypiłam w paru głębszych łykach
Nie ładnie tak dużo pić - powiedział ktoś za mną swoją a do moich nozdrzy doleciał charakterystyczny zapach aloesu. Zamknęłam na chwilę oczy a gdy odwróciłam sie jedynie zobaczyłam mężczyznę w czarnej kurtce przepychającego sie przez tłum tańczących nastolatków.
Wszystko okej ?- zapytał sie mnie Francuzik na co przytaknęłam i wypiłam podanego mi szota.
Idziemy www - powiedział podciągając nosem. Przytaknęłam po czym skierowałam sie za nim do toalety w której na całe szczęście nie było nikogo. Chłopak z portfela wyciągnął biały proszek który wysypał i uformował w prosta w miarę kreskę.
Panie mają pierwszeństwo - powiedział przez co sie uśmiechnęłam i składając banknot w rulonik wciągnęłam proszek nosem po czym usiadłam na blacie umywalki i czekałam na efekt. Po około 15 minutach oczekiwany efekt nadszedł a mój obraz zaczął wirować a humor sie od razu poprawił i nawet z błahej rzeczy chciało mi sie śmiać.
Ja idę na parkiet - powiedziałam na co chłopak sie zaśmiał i przytaknął. Wyszłam z toalet i skierowałam sie na parkiet, moją uwagę od razu przykuł widok tańczącego Nialla z jakąś dziewczyną. Podeszłam do nich chwiejnym krokiem
Sory suko odbijany - powiedziałam popychając ją i sie triumfalnie uśmiechając
Co ty wyprawiasz - warknął do mnie Niall
Tańczę z  tobą - powiedziałam przybliżając sie jeszcze bliżej do jego ciała
Ale może ja nie chcę z tobą tańczyć - powiedział oburzony na co westchnęłam i spojrzałam w jego niebieskie oczy
Okej - odpowiedziałam
Ćpałaś ?- zapytał sie  mnie na co sie zaśmiałam i zostawiłam go zdziwionego w tyle. Szłam prosto do wyjścia lekko sie zataczając i wiedząc ze jutro będę zdychać ale to dopiero jutro.
Hej wam tam macie fajkę - powiedziałam potrząsając papierosem w ręce
Znaczy ognia - powiedziałam po czym sie roześmiałam
Mamy a co za to dostanę słonko - powiedział jeden z nich wystawiając rękę z ogniem którego zabrał gdy chciałam sobie go pożyczyć
Nie dostaniesz w mordę - odpowiedziałam na co chłopaki sie roześmiali
Proszę -- powiedział po czym pożyczył mi ognień dzięki któremu odpaliłam świństwo i oddając pożyczoną rzecz odeszłam w nieznanym mi kierunku
Wanessa masz w tej chwili sie zatrzymać !- krzyknął ktoś za mną na co westchnęłam i zgaszając papierosa a raczej niedopałek odwróciłam sie przodem jak sie okazało Niallem
Hmm ?- zapytałam sie jego gody chłopak podszedł do mnie bliżej
Chodź idziemy do domu - powiedział Niall biorąc mnie na ręce i zmierzając w nieznanym mi kierunku
Ale ze do Irlandii ?- zapytałam sie jego spoglądając w jego niebieskie śliczne oczy
Co ?- zapytał sie nie wiedząc chyba o czym mówię
No mam na myśli że do domu do Irlandii ?- zapytałam sie jego na co chłopak spojrzał mi w oczy
Nie księżniczko dzisiaj nocujemy w hotelu - powiedział całując mnie w czoło,
Niall pamiętasz piosenkę którą napisałeś dla mnie ?- zapytałam sie spoglądając w jego lśniące oczy od latarni
Pamiętam - odpowiedział nie pewnie
W tedy właśnie uświadomiłam sobie że ciebie kocham - powiedziałam czując jak moje ciało opada z sił
Na prawdę mnie kochałaś ?- zapytał sie mnie
Yhym - odpowiedziałam po czym zamknęłam i odpłynęłam w krainę morfeusza
***POV NIALL ***
Ja w tobie zakochałem sie gdy pierwszy raz mi sie sprzeciwiłaś, gdy przekroczyłaś próg naszej szkoły i wiedziałem że musisz być moja i tylko moja. Wiedziałem że będą z tobą same problemy ale i tak sie nie poddawałem bo wiedziałem że warto i spójrz na mnie jaki ze mnie idiota - powiedziałam do śpiącej dziewczyny śmiejąc sie na końcu
Zjeździłem całą Europę w poszukiwaniu ciebie po mimo że ukrywałaś sie przede mną w Ameryce. Jesteś dość dziwną dziewczyną ale kocham twoje wszystkie wady i zalety - powiedziałem patrząc sie na jej twarz która była oświetlona tylko latarniami ulicznymi. 
+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+

CZYTASZ = KOMENTUJESZ = OBSERWUJESZ

Hejo :
I jak wam sie podoba rozdział ?
Biorę sie w garść i obiecuję że rozdziały będą pojawiać sie szybciej tylko współpracujcie ze mną w postaci komentarzy.
Buziole Wika. Xx

1 komentarz:

  1. Chyba znowu jestem pierwsza^^ rozdział jak zawsze genialny po prostu brak mi słów na opisanie tego niecierpliwie czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI SZANUJESZ MOJĄ PRACĘ NAPISZ KOMENTARZ