sobota, 8 sierpnia 2015

Rozdział 14 - Też sie bardzo cieszę że będziemy mieli trojaki

 CZYTASZ = KOMENTUJESZ = DZIĘKUJĘ  

11.07.2017r- Poniedziałek 
Obudziłam sie szukając od razu ręką Nialla którego nie było. Otworzyłam oczy po czym zakryłam kołdrą swoje nagie piersi siadając na łóżku. Poczułam ból w dolnych partiach a wspomnienia zalały moje myśli. Wstałam z łóżka zakrywając się kołdrą po czym ruszyłam do łazienki po cichu otwierając drzwi po  czym oparłam sie o futrynę. Spojrzałam na kabinę prysznicową w której stał Niall i śpiewał coś.
 Piosenka *
 why can't you see? ( dlaczego nie możesz zobaczyć ) 
what you do to me? ( co robisz ze mną? ) 
and why i can't let you go ( dlaczego nie mogę cię zostawić? )
 but if you feel (  ale jeśli ty czujesz ) 
the same as me  ( to samo, co ja, )
then, just let me know ( wtedy po prostu daj mi znać. ) 


but if you don't come ( ale jeśli nie możesz przyjść )
you'll never see  ( nigdy nie zobaczysz )
that you're part of me.  ( że jesteś częścią mnie. )

Ślicznie śpiewasz - powiedziałam obejmując jego ciało od tyłu przez co chłopak sie wzdrygnął
Dziękuję - powiedział odwracając sie do mnie przodem po czym od razu wpił sie w moje usta
Zaśpiewasz mi to do końca ?- zapytałam sie jego
Może kiedyś - powiedział wtulając swoją twarz w moją szyję
Boli ciebie kochanie ?- zapytał patrząc sie w moje  oczy
Troszkę - powiedziałam uciekając wzrokiem
Kochanie nie wstydź sie mnie - powiedział zmuszając mnie abym na niego spojrzała
Co dzisiaj robimy ?- Zapytałam się kradnąc blondynowi szampon
Nie wiem jeszcze. Na pewno coś co nie będzie sprawiało ci bólu -  powiedział Niall gdy spłukiwałam szampon.
Podasz mi gąbkę  ?- zapytałam sie związując włosy w koka
Umyję ciebie - powiedział po  czym pocałował moje malinki na szyi i zaczął mnie myć
Chodź - powiedział gdy byłam już czysta oraz wypłukana z piany, podał mi rękę po czym spojrzał na moje ciało
Niall jestem naga - pisnęłam  po czym szybko go wyminęłam i opatuliłam sie ręcznikiem co spowodowało głośny śmiech blondyna
Jakoś wczoraj nie przeszkadzała ci nagość - powiedział idąc za mną do pokoju
Może zwiedzimy Hollywood Boulevard ( aleja gwiazd ) - powiedziałam zakładając bieliznę po kryjomu przed Niallem.
Widziałem wszystko wczoraj - powiedział zakładając czarne bokserki.
Wanessa
Ubrałam na siebie Czarną sukienkę do połowy ud która leżała na mnie troszkę luźno a zwłaszcza na ramionach, gdyż jej zadaniem było odkrywanie moich barków. Założyłam do sukienki także czarne zakolanówki które po między sukienką a nimi zostawiły tylko troszkę odsłoniętej skóry. Do mojego zestawu założyłam na nogi czarne lity. W łazience zrobiłam makijaż oraz ułożyłam swoją fryzurę po czym psikając sie perfumami wyszłam z pokoju.
Idziemy ?- zapytałam się chowając potrzebne mi rzeczy do torebki. Wyszliśmy z naszego pokoju trzymając sie za ręce co było urocze moim zdaniem.
Gdzie jemy ?- zapytał sie mnie na co wzruszyłam ramionami po czym usiadłam na siedzeniu
Niall powiedz co sie dzieje proszę - powiedziałam gdy szliśmy na aleję gwiazd. Blondyn cały czas siedział cicho tylko od czasu do czasu mruknął coś pod nosem.
Myślę - powiedział zapalając papierosa przy  okazji częstując mnie jednym którego od niego wzięłam aby po chwili wsadzić i odpalić.
Powiedz o czym - powiedziałam do niego
Czy powiesz Lukowi o wczorajszej nocy - powiedział patrząc sie na mnie.
Jeżeli będziesz chciał abym jemu o tym powiedziała, to powiem - powiedziałam patrząc sie na niego
Nie boisz sie że jego stracisz ?- zapytał sie mnie
Czasem trzeba coś stracić aby zyskać - powiedziałam  gasząc peta po czym wrzuciłam go do śmietnika a następnie zaczęłam robić zdjęcia
Ustaw zrobię ci zdjęcie - powiedział Niall do mnie na co sie ustawiłam a chłopak po chwili pokazał mi zdjęcie. Po paru godzinach zabawy ruszyliśmy do jakiejś restauracji coś zjeść.
Co chcesz zjeść ?- zapytał sie mnie na co wzruszyłam ramionami.
Zamówić za ciebie ?- zapytał sie mnie na co przytaknęłam
Gdzie potem idziemy ?- zapytałam sie jego gdyż zawsze ma pomysły
Możemy iść pod Teatr Chiński Graumana przed którym są betonowe odciski stóp i dłoni gwiazd Hollywood - powiedział do mnie co przytaknęłam
Żartujesz sobie ze mnie ? To jest większe ode mnie - powiedziałam wskazując na wielkie coś nadziane mięsem
Wczoraj myślałem że połamię ci kości - powiedział śmiejąc sie, na moich policzkach pokazał sie róż
Przestań - powiedziałam po czym zaczęłam jeść te coś.
Idziemy ?- zapytał sie mnie gdy zjadł już swoje coś
Jestem dopiero w połowie a już nie mogę - powiedziałam wstając i masując mnie swój brzuch
Gratuluje - powiedziała jakaś kobieta spoglądając na mój brzuch gdy Niall poszedł zapłacić
Ale ja nie ja .. - powiedziałam jąkając sie
Też sie bardzo cieszę że będziemy mieli trojaki - powiedział Niall przyciągając mnie do swojego boku, po czym położył rękę na moim brzuchu
Trojaki ?- zapytała sie nas
Tak , bardzo dobrze sie postarałem - powiedział całując mnie tym razem we włosy
Dbajcie o siebie i o dzieciątka - powiedziała kobiety gdy wyszliśmy z restauracji
Widziałeś jej minę ?- zapytałam śmiejąc sie
Ej nie śmiej sie z naszych dzieci - powiedział Niall wybuchając większym śmiechem. Całe popołudnie a raczej resztę popołudnia spędziliśmy świetnie się bawiąc w swoim towarzystwie. Ciągle śmialiśmy sie z rąk oraz odbitych stóp. Pod wieczór postanowiliśmy pójść do klubu lecz nie wpuścili ani mnie ani Nialla. Wróciliśmy do naszego pokoju po czym od razu upadłam na łóżko plecami.
Jestem zmęczona - powiedziałam zamykając oczy. Już po chwili mogłam poczuć czyjś oddech na swojej szyi i lekki ciężar drugiej osoby
A ja miałem takie niegrzeczne plany co do ciebie - powiedział a raczej wyszeptał mi do ucha.
Wybacz tatusiu - powiedziałam śmiejąc sie
Możesz tak jęczeć w łóżku - powiedział do mnie po czym przywarł do mnie swoimi wargami. Oderwał sie ode mnie po czym położył sie na plecach przyciągając mnie na swoją umięśnioną klatkę piersiową 
Jutro jeszcze do zwiedzenia zostało nam sie Walt Disney Concert Hall ( hala koncertowa ), Dolby Theatre ( teatr w którym wręczają Oscary ) Obserwatorium Griffitha ale to dopiero wieczorem. Los Angeles Memorial Coliseum ( jeden z największych stadionów na świecie ) to będzie wypasione - powiedział cisząc sie jak dziecko.
A co jeżeli ja nie chcę tam iść ?- zapytałam sie
Będę ciebie kochał na stadionie pod gołym niebem jak w twoim ulubionym filmie ( chodzi o film Smaki Miłości ) - powiedział udając uwodzicielskiego szczeniaka
Kuszące - powiedziałam wstając po czym kazałam Niallowi ściągnąć swoją koszulkę którą ubrałam na siebie po rozebraniu sie do samej bielizny.
Branoc Niall - powiedziałam przytulając sie do blondyna któremu także chciało sie spać
Dobranoc Księżniczko - powiedział uśmiechając sie

PIOSENKA  nie jest moja. Jest to Plain White T's - Behind po prostu wzięłam tylko połowę tekstu na potrzebę FF 
12.07.2017r- Wtorek 
Obudziłam sie  od razu jeszcze z zamkniętymi oczami ręką szukałam Nialla i chyba znalazłam. Otworzyłam pierw jedno oka a następnie drugie oko
Cześć księżniczko - powiedział do mnie całując mnie w usta
Cześć - powiedziałam gdy sie od siebie oderwaliśmy
Co tak ręką szukałaś moich bokserek ?- zapytał sie mnie śmiejąc sie
Nie, bardziej ich właściciela - powiedziałam po czym wtuliłam sie w jego nagą klatkę piersiową
Nie chce nić mówić ale musimy sie zbierać zwiedzać - powiedział wstając na co jęknęłam głośno
Nie jęcz bo wezmę ciebie na tym łóżku - powiedział do mnie na co sie zaśmiałam i ruszyłam pierw do torby z której wzięłam ubrania a następnie weszłam do łazienki z której wychodził Niall. Wzięłam szybki prysznic po czym ubrałam sie w zwykłe jeansowe szorty do tego czarną bluzkę

bez rękawów która sięgała mi do połowy szortów. Zapakowałam mi potrzebne rzeczy do małej czarnej torebki a następnie ubrałam na siebie czarne lity. Zrobiłam makijaż po czym wyszłam z łazienki kładąc sie koło Nialla
Kusisz mnie - powiedział do mnie
Ciekawe czym - powiedziałam śmiejąc sie
Cyckami widać je - powiedział do mnie udając obrażonego gdy jego uderzyłam.
Chodź- powiedziałam po czym ruszyliśmy pierw na śniadanie a następnie zwiedzać
Wiesz że nogi ci odpadną prawda ?- zapytał sie gdy zjedliśmy śniadanie przy którym atmosfera była luźna
To będziesz mnie nosił - powiedziałam wystawiając jemu język.
Po zwiedzeniu Walt Disney Concert Hall ( hala koncertowa ), Dolby Theatre ( teatr w którym wręczają Oscary ) oraz zjedzonym obiedzie na mieście ruszyliśmy do Obserwatorium Griffitha. Spojrzałam na blondyna który dziwnie podczas drogi mi sie przyglądał.
Jestem brudna czy coś ?- zapytałam sie jego
Nie,  po prostu śliczna - powiedział po czym wysiadł z samochodu bo byliśmy na miejscu.
Mamy wejściówki - powiedział Niall a ochroniarz zaprowadził nas na wierze z której mogliśmy, dzięki odpowiedniemu sprzętowi mogliśmy obserwować gwiazdy i całe nocne niebo.
Chodź na dwór - powiedział do mnie na co przytaknęłam i ruszyłam za rękę za nim na dwór. Stanęłam przed nim wpatrując sie w pięknie niebo, po chwili poczułam jak blondyn staje za mną i przytula mnie od tyłu.
Pięknie tutaj - powiedziałam wtulając sie w jego tors
Wiem - powiedział gryząc  moje ucho
Zamknij oczy i daj mi rękę - powiedział odrywając sie ode mnie. Zamknęłam oczy po czym czekałam aż gdzieś będziemy szli.
Proszę - powiedział wkładając coś na mój palec a następnie przywarł do mnie swoimi ustami.
Jest śliczny - powiedziałam od razu gdy sie od siebie oderwaliśmy a ja mogłam zobaczyć pierścionek.
Z jakiej okazji to chyba nie są zaręczyny ?- zapytałam sie lekko przestraszona
Nie bój sie. To z okazji twoich urodzin które były wcześniej - powiedział do mnie całując moją rękę
Ale dziękuję - powiedziałam rzucając sie jemu na szyję w uścisku
Zauważyłem jeszcze szybciej ze nie nosisz pierścionków  więc uznałem ze to będzie odpowiedni prezent - powiedział a raczej wyszeptał mi do ucha
Jeszcze raz dziękuję jest śliczny - powiedziałam po czym złączyłam nasze  usta w pocałunku.
Jedziemy ?- zapytałam sie jego po jakiś 15 minutach
Tak a idziemy na stadion ?- zapytał sie mnie
Może jutro ?- zapytałam sie jego na co przytaknął
Też mi sie dzisiaj nie chce - powiedział śmiejąc sie i odpalajac papierosa. Postanowiliśmy zamówić sobie pizzę do pokoju po czym ruszyłam szybko pod prysznic nie ściągając pierścionka.
Jest śliczny tylko co powie Luk gdy go zobaczy ? Nie wiem teraz nie zamierzam się tym martwić. Po prysznicu weszłam do pokoju ubrana tylko w czarne figi i za dużą koszulkę Nialla
Jedzenie już przyszło - powiedział po czym zaczął pałaszować pizze
Wiem  - powiedziałam siadając koło niego a następnie wzięłam pierwszego kryza.
Po naszej kolacji postanowiliśmy położyć sie spać.


+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_

HEJ :
Jak wam się podoba rozdział ? Staram się pisać i dodawać często ale jakoś mi to nie wychodzi.
Kolejny rozdział jak pojawią sie 3 KOMENTARZE 
Buziole Wika. Xx

3 komentarze:

  1. Czadowe <3 i to było takie słodkie jak oni się za ręce trzymali

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo już nawet nie rozmyślam co będzie dalej, bo ty i tak zawsze mnie zaskakujesz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy, rozdział taki świetny - Ola

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI SZANUJESZ MOJĄ PRACĘ NAPISZ KOMENTARZ